2008年5月26日

連撻兩次

星期六,盈盈一如既往在家玩爬梳化的遊戲,呢張藍色梳化的靠背不是固定的,只係放在梳化上。平時,靠背是倚住網床,所以都算固定。但案發當日愛妻把網床推開了,盈盈一爬,一推,連人帶靠背撻落地,即時哭過不停,即時檢查傷勢,好在只是額頭紅了少許,但已大大受驚。即時煲隻雞蛋,希望幫她「碌」吓,點知佢唔喜歡。雞蛋只好由麟記吃了。

星期日,盈盈一如既往,在睡房享受午睡,麟記和愛妻在客廳傾談。忽然,聽到「咚」的一聲,有重物跌在地的聲音,心知不妙,直奔入房,原來盈盈連人帶cushion跌了在地,幸好床只離地一尺,但盈盈又再一次痛和受驚,臉頰碰紅了少許,唉...

之後,氹番盈盈好在識笑番。幸好兩次都沒有受傷,但已經響了警號,今後要好似看牛咁看住盈盈了,她的動作和反應越來越快。

2 則留言:

tabo 說...

湊bb最累, 我幫手湊一兩個鐘都累死
佢每日都成長緊, 總估佢唔到. 每日都會做些嚇親大人的動作

Wheel 說...

係呀, 真係想買頂頭盔俾佢戴.