2008年5月3日

雜扒與牛扒

鍾意食牛扒,就去林sir介紹果間食;鍾意食雜扒,就去其他blog友介紹果間食。

總之自己分析一下自己口味和腸胃適合食牛扒定雜扒...

7 則留言:

匿名 說...

可惜有人話食牛扒是偏見,夾硬話雜扒好食d,雖然我食齋,都睇唔過眼。

Peter

匿名 說...

就連睇好2318嘅BLOGGERS,都列出一些隱憂。俾我揀,我就揀隻買咗睡得安樂啲嘅啦。

匿名 說...

yeungqeh: 同意,你又唔懂企業的發展、歷史、優勢、弱點、市場和投資策略、機會等等,都是揀隻睡得安樂好,不過唔好講出來,費事專業玩家對你不客氣,如果我買,我2隻都買,但會是1:99

變幻原是永恒 說...

專注才專業.

匿名 說...

有道理

匿名 說...

林sir 疱丁解牛
有幸听其解法
萬幸
一起打刀磨利吧

匿名 說...

牛扒貴或質素唔好就食雜扒,反之亦然。
如果發現兩樣都唔得又可食其他…