2010年4月26日

選校

最近要幫小女找一間全日制的幼稚園,有幸得到一間取錄。

此一間幼稚園有一間同名小學,亦有一間同名中學,據說可以直接升讀該小學的可能性頗大。

然而小學部是私校,學費每年二萬多。

而小女如果選擇麟記畢業的小學,會有很多分,入讀機會也不算低。那是一間津校,免費。

小女如果讀私校,讀六年,學費共約十四萬,雖然有頗大機會直上不能同名中學,但讀完六年中學,如果在香港讀唔上,要去外國讀,到時就要預備一筆錢作學費。

小女如果讀津校,慳十四萬,拿十四萬投資,12年,每年5%可增值1倍,每年8%可增值1.5倍,當佢又係讀書不成,到18歲時都起碼儲到有一年的外國學費。

還有,讀私校,可不保證成績必佳。

識得有個人,兩個小朋友小學都是讀私校,因為該校老師有愛心,又活動教學,課程又淺,但學校不大看重成績,偏偏小朋友成績差,學校又沒有作出什麼努力去幫助,結果小朋友入了BAND 3中學,六年學費全部入了咸水海。

既然將來有咁多未知數,考慮小學都係以慳為先。

沒有留言: