2007年6月14日

選校



以下有一篇令麟記很有共鳴的blog…

要小朋友大清早爬起床是為返學,返學是為學習,麟記出身自所謂名校,但其實所謂名校都有很多「呃飯食」的老師,所謂名校就是否一定校風好? 是否一定學習氣氛佳? 是否就沒有同學係社團分子和吸毒? 而校風好和學習氣氛佳是否一定係所謂名校? 功利一點,是否讀名校就一定入U? 讀U的同學是否一定來自名校? 對,名校都有教導學生要有好品格,但以齋up為主。對不起,教會中很多來自所謂名校的少年人,我一點也找不到所謂名校風範;當然,教會中亦有令麟記欣賞的名校生,但我看到他們令人敬佩之處在於其品格,而其提升品格的動力源頭來自天父。

1. 豬師奶說:

其實, 我真的有點迷茫, 眼看其他家長, 不斷努力地催谷自己小孩子的能力時, 去搵名校的時候, 我..... 我..... 好像什麼都沒有做過.

我不是來自名校, 自己所讀的學校, 都執左笠. 我自己在屋村長大, 是一個不折不扣的屋村妹, 考試成績平平.

有時, 在親子討論區, 見到家長家們熱烈地討論著, 什麼培正, 民生, 宣道, 啟思之類, 這一類, 人人一睇都識的學校之際. 自己心裡, 真的有點著急, 我又無取報名表, 又唔識佢地係咩學校, 只知係名校, 我實在膚淺.

我問自己, 是否真的想小豬, 讀這類型學校, 心裡盤算著, 既忐忑, 又著急的時候......

我好似想通了一點, 小豬係一個愛搗蛋, 充滿好奇, 不受外界約束的小孩, 根本主流的名校, 未必適合佢的. 所以, 我最終, 只為他報了屋企附近的學校, 一來近屋企, 不用坐校車. 二來, 學費較平宜, 變相地, 可以有多一點的金錢, 讓他參加課外活動.

希望我的想法, 沒有錯啦

2. 麟記說:

我都要同你學習湊bb的心得, 我的bb七個月大

我預期過多一年搵學校會好煩, 主要係朋輩壓力, 比較子女讀邊間學校等等, 諗起都煩

3. 豬師奶說:

你的BB有七個月大, 真係好好玩架, 好好珍惜呢段時間, 佢地大個左, 就有自己的天地架啦. 搵學校, 真係一件頭痛的事呢, 我心目中, 已選定了好幾間, 屋村的學校, 並非名校, 不過, 架構簡單, 又有學卷, 小朋友的壓力相對較少. 佢地讀得開心, 就OK啦.

沒有留言: