2007年6月1日

BB出巡

帶小盈出街是一件很隆重的事。

以出街一個下午為例,必須帶備以下用品:

奶粉(1 – 2餐份量):要帶n+1餐份量,因為小盈可能一次食很少或唔肯食,但當倒了那些奶之後一會兒又再嗌肚餓…

奶樽(最少3個)

熱水和暖水各一瓶:去探人都要帶水,原來香港很多家庭真係「水都無滴」

紙尿片(最少5張):很多時換完片才「唔唔」

BB濕紙巾(1包):抺「唔唔」

手巾仔(3條)和濕毛巾:抺汗、抺口水、抺手、抺…

口水肩(1個)

紙巾:以備不時之需

換片墊紙:整污糟人哋屋企就唔好意思啦

BB替換衣服一套:小盈初生時愛妻曾試過要用包巾把光豬BB抱回家,因為BB「唔唔」時把衣服弄污了…

長袖衫褲:每逢到愛妻家,愛妻的媽媽和祖母見到BB穿短袖衫都會囉嗦:「點解唔俾BB著衫呀…」「著番件衫啦…」「熱? 出汗正常ga…」但當時係20幾30度又無開冷氣… 當然出入冷氣地方必備

安撫奶咀:小盈的「朋友」,大嗌時的止藥,記得帶埋「星雲鎖鏈」緊扣住,否則小盈仰首一吐,「朋友」就唔知去咗邊…

蓋被(2張):一張蓋面,一張墊底

印尼揹帶:小盈的「摰友」,沒有她睡不著,小盈疲倦但睡不到就會大發脾氣

帽:擋風擋太陽

BB車:之前架combi車已經不算太重,但出街搭車又開又摺都幾煩,而家可以用「士的」車輕考很多…

要帶齊上述所有東西(當然不包括BB車),已經可以裝滿一個大背囊(最少要40 litre)。

如果你某日行街時見到有個傻佬揹住個大背囊,又「的」住架BB車,後面又有一位小女子抱住個肥肥地白白地的BB女追巴士,果個可能就係麟記、愛妻和小盈…

1 則留言:

匿名 說...

麟記, 你呢位愛心爸爸, 真係幾廿四孝喎, 你呢D 經驗, 我都走過, 不過, 我阿小豬爺, 很早就沒有食奶咀了, 少煩一樣.

另外, 我係 BREAST FEEDING MOM, 因此, 又可以少帶奶樽, 不過, 就要成日搵地方餵豬仔. 到左一歲, 會好D架啦. 佢地唔食咁多奶, 仲可以食糊仔, 有D BB 仲可以食大人嘢好似粉麵或者飯架. 當然就要清淡就可以了.

印尼揹帶, 我都有用, 都幾好用的, 有時, 仲可以一物幾用, BB 係車仔訓左, 可以當被咁, 因為有時出入冷氣地方, 都唔驚小朋友凍親.

我的小豬都有一位好朋友, 就係我的心愛小狗, SNOOPY, 估唔到, 我個仔都咁LIKE 佢, 就要咬佢, 搞到佢體無完膚, 不過, 唔可以無左佢, 仲好臭. 我就無左我的好朋友, 俾佢搶左呢. :(