2007年6月13日

一文兩貼之釣魚



1. 而家釣魚係等大魚上釣的時候,心急都可以釣到魚,但只會釣到雜嘜魚毛。

2. 現今市況,想釣d早幾年遇到的巨型東星斑差不多沒有可能,但想釣到一d身體健康,將來有機會成為東星斑的名種養魚,卻非沒有可能。當然成本就要高d,亦要有耐心養殖。所謂「好魚無平,平魚無好」。

3. 敬告各位釣魚界同業,近日海中出現很多被打了生長激素的雜魚毛,充當東星斑出售,此等經改造的雜魚毛生長快速,難以想像,什至由番生咸魚製成,有d聲稱一日可以生長100%,但此魚含有毒素,食後會令人上癮,以後唔食唔安樂,對食家身體產生難以預計的影響,而且此種雜魚毛難以飼養,很快便會一命嗚呼,各位好自為之。

3 則留言:

Unknown 說...

記得大約五六年前, 有一個 Quamnet 搞既比賽, 係o係某一段時間之內o係股票市場賺最多錢, 真金白銀十萬蚊本. 當然有幾位勁人參賽, 其他細節就唔記得...剩係記得有一位叫 Tony Measor o既. 但係o係人都知道 Tony 係長線投資者, 點玩?

結果, Tony o個次既成績憑小弟記憶好似唔差, 好似第二第三名, Wheel 兄你知唔知點解?

佢將果 10 皮野大部份錢買哂匯豐 Warrant....

10 皮野對一條好似小弟依 D 蛋散o黎講唔係小數目, 但對 Tony o黎講, 散紙o黎唧...

其實小弟想講既係無論做咩都好, 知道自己做緊咩, 同時計算到最 worst 既風險, 自己 afford 得起而覺得輸哂都冇問題, 其實做咩都唔係太大問題...要賭既, 冇人可以阻到, 唯一可以做既係叫佢賭細 D 同固下老婆仔女, 無論咩時候都以平常心去賭每一局, 唔好越賭越心雄 and gamble wise...

Wheel 說...

eric,

你的回應亦都應該貼在街坊大口仔的blog裡,好似仲貼題, 我只係想食魚(真魚果隻)想到就快發神經, 發吓up風而已...

http://shelovestabo.blogspot.com/2007/06/blog-post_13.html

Unknown 說...

小弟都係順便吹下水, 講下古仔唧...唔好見怪...