2009年2月4日

私人網誌?

近日一d睇開的blog,變了所謂「私人網誌」。

有個投資網誌,個網主睇落幾好人,又有東氏老人家的文章,但其後變了「私人網誌」,我曾經查詢如何加入,但答覆竟然係要附上真實姓名(呢個都可以俾)、年齡(有何關係? 18歲以下唔俾睇? 65歲以上有半價?)、職業(同睇blog有何關係? 無業人士唔俾睇?)、電話號碼(oh no! 我唔想再收多d叫人借錢的電話)、email address...

嘩大佬,呢d係個人資料,係私隱,點可以隨便俾人知?

我都有私人日記,但我唔會叫人來睇。

如果真係私人的東西,唔該收埋喺自己個夾萬度再加多兩三把鎖,唔好好似果d yahoo牌紙箱放喺街邊然後貼張紙在上面話「係呀我有嘢睇但唔俾你睇哈哈哈」...

5 則留言:

逸民 說...

網上世界光怪陸離,我也曾是該blog 的讀者。不過blog主選擇只有某些人是他的朋友,你亦拿他沒法了。

Wheel 說...

只是有點不吐不快, 唔講唔安樂.

Vincent 說...

東氏老人家的文章你可以去依道睇
http://hi.baidu.com/tong4life/

Ah Sam 說...

對呀,我也是該blog的讀者,留了姓名及email,結果申請被turned down了,後來才知要這麼多個人資料,當然咪攪!

Zoe 說...

總之乜人都有啦, 你記得要從小教阿女小心諙人呀!