2007年9月4日

唔使去日本

睇過我的blog都知道我手汗極多(http://wheel-wheel.blogspot.com/2007/03/blog-post_6735.html),換智能身分証時差d拿唔到指模,咁麟記以後咪唔使去日本?

********

明年遊日本須打指模

日本國會周三通過法案,入境的外國訪客將要打指模和拍照,但輿論擔心這項在二○○七年十一月生效的新法案會侵犯私隱。法案亦授權司法部長將嫌疑恐怖分子驅逐出境。

首相小泉純一郎領導的黨派聯盟佔多數的下議院三月首先通過法案,上議院周三再以一百三十一票對九十四票確認。


根據法案,所有年滿十六歲的外國人進入日本時均須拍照及打指模。包括在日本出生的韓裔等永久居民,而外國貴賓和外交人員則獲豁免

(頭條網)

4 則留言:

變幻原是永恒 說...

日本又唔係有寶~, 唔去都無太大損失~

Wheel 說...

哈, 但太太好想去

匿名 說...

我都好耐無去日本了, 記得第一次出門, 揹背包去旅行, 就係去日本既.

日本, 係好多女士的聖地, 明白阿嫂點解咁想去既, 不過, 我現在反而無了去日本的衝動了.

匿名 說...

可能你會去到機場的, 跟住比人打翻出嚟.hehe.