2007年9月10日

唔聽話

小盈現在已經識得在地上爬爬和扶住網床邊行。

同朋友的BB比,小盈係極之活躍。

除了印尼姐姐以外,沒有人可以把小盈抱得定,一抱著小盈,她就會千方百計去「扭」,好似跳扭蛇舞咁設法掙脫。

除非一路抱住一路行她才唔扭。抱住佢,行到腳倦,想坐低,她又扭過。

最近把一些舊奶咀丟掉,換新奶咀,但小盈唔知是否懂得分辨,不肯吃奶,一吃奶就跳扭蛇舞,我們搞唔掂,印尼姐姐用盡方法又行路又氹又用手機播音樂才勉強吃一大半。

我心想,是否印印已經把小盈寵壞了(我們日間返工不在家)?

我是否要用嚴d的方法對待小盈,早d設定一些規矩?

現在小盈很好奇,任何風吹草動都會分散她的注意力,可能多數BB都係咁,但我想搵方法訓練她的專注力,好怕BB成為一個心散的人,心散係會令人一事無成。

以上幾樣事情,都涉及改變BB本身的習慣,但要知道,要改變習慣,BB就會唔開心,BB一唔滿意就會發脾氣和大喊,愛妻一聽到BB喊就會發哂矛。

前面挑戰:
1. 建立睡眠長規,唔可以次次都要人抱和搖住瞓;
2. 飲奶扭計習慣要改;
3. 訓練專注力。

希望有辦法吧。

3 則留言:

變幻原是永恒 說...

呵呵, 你個女好趣致 ^^, 不過仲係BB太嚴未必好wor~, 你有無買的BB書來睇丫?

Wheel 說...

哈, 有時我覺得d教人湊BB的書好似講股票投資的書, 各師各法, 各走極端, 睇完都要用common sense 分辨有用的資料.

阿爾伯特 說...

講到最基本,自己兩公婆既關心同時間應該很重要....至於如何引導BB女,我估可能要恩威並重,看來你要同太太傾下角色分配...