2007年8月30日

辮子



5 則留言:

Unknown 說...

細細個就有咁多頭髮, 真可愛....

beevaar 說...

嘩,原來你個女已經咁大過!!
好耐冇探佢,同你地。。。

我其實還有xanga
www.xanga.com/terrapatris

馬沙 說...

我早兩星期又幫個仔剷淨半吋!

仲有一個月就一歲,現在已經通屋行來行去!

Wheel 說...

char,

你阿仔好叻噃, 未夠一歲已經識行了

馬沙 說...

Wheel,

我又覺得同叻唔叻冇關!

應該同性格有關,我個仔好鬼好奇同大膽,我地又好小扶佢,佢試咗幾次唔扶嘢行幾步,就好大膽咁周圍行。

不過佢還未識叫我,呢樣就幾差。