2007年8月28日

雜記三則

1. 返工搭小巴

早上返工搭小巴,總會遇到兩個司機之中的其中一個。我在背後叫一個做「斯文人」;一個做「燥狂症」。「斯文人」揸車時速不會超過80公里、不會疾停、不會抽頭、有次落雨仲專登停在天橋底等我們下車時不用淋雨,真係一流服務。「燥狂症」揸車時速常常超過80公里,懶理個速度警告器狂響。疾停、抽頭、插車龍樣樣齊。令人失望的是,最近幾個星期總係遇到「燥狂症」。我常常諗,可不可以用手機影低「燥狂症」超速的罪証,然後向警察或是運輸署告發?

2. 放工搭巴士

晚上放工搭巴士,搭巴士有好多樣嘢憎,例如肥佬or肥婆夾硬攝在旁邊根本不夠他/她臀圍的坐位頂住我、夾在兩個八婆中間聽她們對話等等,以上幸好並不常見。但較常遇的是一d阿伯(有d似維園阿伯),鍾意自言自語,「依依鶯鶯」,佢哋精神唔係有問題,係講埋一d沒有意思的語句(今日點點點… 而家點點點… 呢度點點點…),又哼幾句沒有意思的粵曲等等,坐在佢前面聽佢悶哼真係心都煩。

3. 巡視業務

大笨象錢莊昨日有人打電話給我,邀請我到某分行提供「財富管理」的意見。心諗已經知道他其實想sell金融產品。其他銀行我一定唔騷佢,但作為股東,這是一個視察sales業務的機會。如期赴約,果位sales分析現時手上資產、負債、保障的狀況,意見整體上來說都持平,不會只係勁sell基金,亦會建議為一d保障不足的地方加保。看來大笨象錢莊真的如之前新聞所說,積極加碼保險業務,我問sales生意如何,他表示很多客戶都有購買產品,看來呢隻仍是一隻「忠心搵銀的大笨象」。

1 則留言:

tabo 說...

大象兩年前約過我
小弟亦係因為係大象, 所以敢去聽

結果佢print晒報告, 同我分析財務
話我太多股票太少現金
但由頭到尾(到而家)都無sell我任何野

那次我亦有問佢有關股票按揭手續
但佢至今亦無覆我 :p