2009年10月8日

三個最不想人問的問題

昨天收到一個好耐無打過嚟嘅人兄的call,問了三個我最唔鍾意人問我的問題...

1. 點解份工仲係contract? 幾時轉perm? (我夠想知la...)
2. 揀小學的問題:什麼直資... 一條龍... etc. (呢樣嘢我已經聽到好煩,我唔明點解一年交咁多稅仲唔可以享受9年免費教育要走去讀變相私校的直資,呢d係正苦的陰謀,要陰乾你地班自認所謂中產...)
3. 幾時生第二個?(同我真係熟的你唔問我都會話個原因俾你聽...)

敷衍了一陣就收線了。

********

股市方面,上個星期懶係醒出咗小小貨,你都咪話唔邪,跟住係咁升,次次都係咁... 但係唔出又俾身邊人依依哦哦... 好煩 -.-

2 則留言:

逸民 說...

我發覺每個人身邊都梗有一兩個這種「朋友」。

Ebenezer 說...

好似烏蠅搞搞貢,拍佢又唔走,死未!