2008年11月24日

面試

當日盈盈曾經到過3間幼稚園面試:

第一間,就稱之為R幼稚園,校方只準許一位家長陪同幼兒面試,為增加盈盈的安全感,所以由媽媽陪同面試,根據媽媽描述,她們入到課室之後就被安排玩玩具做手工,沒有什麼人理會她們,之後有一位老師問了一條問題,就係問盈盈「你叫什麼名字?」,盈盈唔識答(麟記解釋:盈盈係細女嘛!旁人心諗:唏!自欺欺人!),之後老師再沒有理會她們,什至沒有人叫她們離開,整個面試基本上不知自己正在做什麼...

第二間,就稱之為K幼稚園,校方亦都是只準許一位家長陪同幼兒面試,由於盈盈之前扭了一陣計,為安全計,都是由媽媽陪同面試,入到課室之後又係被安排玩玩具,之後老師問問題:她拿住一個蘋果,然後叫盈盈從一個籃子中拿另一個蘋果出來,盈盈識唔識? 唔識。跟住砌積木,盈盈又砌唔到老師的要求,跟住一班小朋友唱歌跳舞,盈盈總算有一樣識做。

懷著失望的心情,下午去見第三間,就稱之為S幼稚園,校方準許兩位家長陪同幼兒面試,先向老師聲明盈盈係「細女」(麟記解釋:搏同情,但可能弄巧反拙)。首先老師拿著一個紅色波和一個藍色波,要盈盈揀個紅色波出來,盈盈竟然撞中了! 之後老師要盈盈把那個波放在一個桶裡,盈盈懂得做(她的專長是掉垃圾入垃圾箱...)。之後老師拿一個杯出來,問盈盈是什麼,盈盈唔識講,但拿了老師的杯作狀飲水(麟記抹一把汗...)。之後老師要求盈盈照著圖畫的指示把杯放在兩個籃子中的其中一個,盈盈想了一會都做到了。再之後係砌積木,三塊一幢,盈盈懂砌,但之後要砌「品」字型,唔識。盈盈最後仲同老師講拜拜同飛吻。盈盈整個面試過程都笑口容容(唔識得哂都希望用笑容搭夠...)。呢間麟記覺得表現最佳。

好了,放榜,你估哪間幼稚園收盈盈?竟然係R幼稚園和K幼稚園,S幼稚園直接reject了!

我唔知,亦不想再諗,但我估計家長的背景和居住的地方對取錄有很大關係(位於中環近半山的幼稚園看來都沒有什麼可能入讀了),總之盈盈未來幾年都有書讀就好了,由於R幼稚園給她讀上午班,所以選了它。

盈盈現時說話發展方面比較慢,作為家長,面對盈盈現時的情況,真係一方面好心急,另一方面又很想努力努力再努力,可是她的缺點是不專心,現時教她看書、認圖、認字她都沒有什麼興趣,究竟有什麼方法可以提升她的學習興趣和速度?

12 則留言:

Unknown 說...

如果父母沒有宗教背景,中環近半山的那兩間聖記幼稚園應該沒多指望.

Unknown 說...

還有盈盈平日飲食習慣如何?
如果沒有記錯的話,多吃加工食品及糖果的話是會令注意力下降的.

若缺齋老人 說...

根本已經唔係教育,而係將社會血肉鬥爭推到三歲幼兒身上!

ellen 說...

Yinyin is so small, don't worry too much for now, let her enjoy playing. :-) Toys like Lego bricks are very good for kids, let her play it before she is too busy (homework assigned from school, etc) for toys.

Mrs. Fay

大牛理想空間 說...

這麼小的一個小朋友已面對哪麼多考驗...對, let ying ying play,因為佢仲係好細過o乍,慢慢來...可以的話我也會讓霖霖自由一點,因為自己也不想人迫得太緊,會弄巧成拙.....

priscilla

匿名 說...

有時除了食物外,良好的睡眠對小孩子的腦部發展都很重要,今期”壹週”講,牛奶對某些小孩子不好,但些 DHA, omega 3 對腦部智力發展良好。
有了個好爸爸,娛快除心的兒童期才最重要和幸福。

hongkonguide

Wheel 說...

hi lone,

我從來不給盈盈吃糖... 面包同餅乾算唔算加工食物?

其實我都算有宗教背景,但我不是聖公會受洗,anyway, 入不到也沒有所謂,可以慳番每月700蚊保母車費,我亦沒打算要阿女入st. paul co-ed, 因為負擔不到每月5000蚊小學學費,咁點解報?係因為媽媽個friend個女報所以又報,而且幼稚園學費平.

hi 若缺齋老人,

我都覺得係,但自認仍清醒,只報了3間.

hi ellen,

ying ying is a cheerful girl who like to play very much, she brings a lot of cheers to our family.

hi priscilla,

澳門有無咁緊張?

hi hongkonguide,

盈盈15個月已經"自行戒奶",應該沒有關係吧...

Unknown 說...

你沒有給,但菲律賓姐姐呢?
還有可試試多點給她吃新鮮蔬菜看看能否改善.
另外,她會不會有大量的電動發聲發光玩具?根據研究(忘了是那裡的),這類玩具亦會降低注意力.

Zoe 說...

唉...可憐天下父母心. 總之, 希望盈盈會覺得上學是一件開心事就好了!

ho 說...

根本已經唔係教育,而係將社會血肉鬥爭推到三歲幼兒身上!yes
she is a bady,順其自然
see the web
http://www.inmediahk.net/node/262793

xyz 說...

我有個 friend 好 buy 一套叫做 Montessori 既教細路仔既方法. 佢直頭上左一個要成6千蚊既 Montessori 課程。我諗都應該有d料到,可以試下。

ho 說...

yes Montessori is good