2008年10月9日

裝...試...裝...試...裝...試...

手上的古董NOTEBOOK是2000年的IBM X20,配備PENTIUM III 600MHZ CPU和320M RAM。之前行ME,但以現時標準來說實在太舊了,手上又沒有正版的XP,之前有為部DESKTOP成功裝UBUNTU的經驗,心雄之下,嘗試為古董X20裝LINUX。

LINUX有很多DISTRO,真不知如何選擇,花了不少時間TRIAL AND ERROR(大家千萬唔好學我)...

TRIAL 1: REDHAT 7 - 從公共圖書館借的書中夾附的,太舊了...

TRIAL 2: XUBUNTU 8.04 - 既然部DESKTOP行UBUNTU行得幾好(當然,DESKTOP係CORE 2 DUO + 1G RAM),就試吓裝聲稱適合OLD COMPUTER的XUBUNTU,但是覺得XFCE桌面仍慢...

TRIAL 3: DEBIAN 4.0 - 行得快,但沒有WIFI CARD的DRIVER,唔識UPDATE,放棄...

TRIAL 4: SIMPLYMEPIS 6.0 (呢度介紹的) - 聲稱DRIVER齊全,但仍然沒有WIFI CARD的DRIVER...

TRIAL 5: UBUNTU 8.04 - 又返轉頭,DRIVER齊全,教訓係KERNEL越新越多DRIVER SUPPORT,但行GNOME桌面太吃力了...

TRIAL 6: OPENSUSE 11.0 - 網上做過一個TEST話部NOTEBOOK適合OPENSUSE,又試一下,證實個TEST係搵笨的,古董行GNOME已經有氣無力何况KDE?

TRIAL 7: PUPPY LINUX 4.1 - 偉大的發明,不須用HARDDISK,只須用CD BOOT機,會自動LOAD入RAM行,極快,可惜... 唔SUPPORT中文!

TRIAL 8: UBUNTULITEFLUXBUNTU - UBUNTU的輕量化變種,但用唔慣...

FINAL TRIAL: PUD 0.4.8.6 - UBUNTU變種,LXDE桌面,KERNEL新,DRIVER無問題,速度滿意,易用,SUPPORT中文(中國人制作的),就此算了...

呢部NOTEBOOK主要用作上網,堅持唔用WINDOWS,因為用LINUX較少機會中SPYWARE同木馬,BROWSER方面,用SWIFTFOX比FIREFOX更快...

不會再為此古董再浪費時間了。

6 則留言:

Unknown 說...

只可以俾麟兄一個字. 勁! 咁多 distro 都裝哂. 依家唔係 gnome 就係 kde, 以前就算一個 distro 都可以揀多好多隻 skin, 不過就冇中文咁方面...依家 linux 用中文真係方面好多. BTW, 麟兄你試左幾多日?

Wheel 說...

在網上forum有人提供改ubuntu用lxde桌面的方法, 我試過跟住做但去到一步要delete原系統很多file, 我就不敢試下去了.

恭介兄 說...

或者你考慮自己compile kernel...咁可以加快運行速度,但相對比較難。

或者你試舊少少版本Ubuntu, slackware, fedora, etc

恭介兄 說...

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=13818837&postID=8434999985760309289&isPopup=true

無錯呀!
因為linux基本上就好似lego咁,任你砌。
所以可以畀你做到完全自訂化,但當然唔好用太舊的distro。始終source太舊夾D新野可能會爆好多問題出來。

仲唔明可以係MSN搵我交流 :D

Peter 說...

Could you please advise a little bit details how to install PUD linux to IBM X20?

FYI, I have a IBM X20; and would like to make use of this to install linex (PUD/debian/xubuntu). Could you please share the installation procedure step by step??

Wheel 說...

Peter,

都係用xubuntu好d.