2007年10月6日

雜記

1. 奶咀

盈盈早前不肯食奶的問題,最終由Pigeon大碼孔奶咀解決。

********

2. 豬肉枱

百佳豬肉枱...

阿婆:「豬骨唔該切sh...sh...四舊!」

豬肉婆照做,將豬骨切開四舊...

阿婆:「哎呀!仲乜切咁大舊!我話要切sh...sh...細舊呀!」

我排緊隊都忍唔住笑了,因為我都係聽到話切「四舊」

********

3. 借CD

都唔明點解,音樂CD同部player係冇接觸,理論上係不會有損耗,但公共圖書館出借的CD可以花成咁...係花到好似有人用沙紙磨過咁花,睇見都心傷。

5 則留言:

tee 說...

見到D CD 咁, 真係好氣憤, 呢D人根本不配入圖書館

匿名 說...

1088 買唔買得過我頭先想56追俾同事咗一咗無買,現價是否很貴,但我見目標價101元

hkmrinvestor 說...

想講教下點先可以upload相上post?
我試過upload數次都有問題。
請指教。

Wheel 說...

hkmrinvestor,

本身有加入相片的button, 但有時係好難upload, 要試多幾次

ek,

我都想入, 但現價入十分投機, 要set定止蝕價, 一係等十七大開完會先算

匿名 說...

我都唔明架, 我都係library 借過CD 俾小豬聽, 真係花到嚇死你架, 真係好心痛, 唔係自己姐, 都唔好搞成咁啦.