2007年8月17日

扶住行

小盈今個星期開始懂得扶住網床圍欄打橫行,如是者,腳仔應該已經夠力,只是未懂得平衡吧。

之前曾經試過一日兩餐粥和兩餐奶,好似唔夠,BB成日都好炆;現在一日兩餐粥和三餐奶:

7am 奶 (8oz)
12am 粥
~2pm 水果
3pm 奶 (4oz)
5pm 粥
830pm 奶 (8oz)



6am 奶 (8oz)
9am 奶 (4oz)
12am 粥
~2pm 水果
5pm 粥
830pm 奶 (8oz)

加多餐奶之後,小盈好似比之前精靈d。

湊BB有時真係trial and error。

7 則留言:

匿名 說...

你可以把粥弄得"杰"一些, 她會飽些.

匿名 說...

hihi~麟記你好~

我係一個初學投資的小丁,很欣賞林大師同tony!亦經常睇你的blog,覺得你意見比較中肯! 我睇到你幾篇關於林森池的文章,覺得寫得很好,因此,引用至我的blog作為參考(當然,我有表明出處~)希望你不介意!!

希望你可以繼續發表多d好文!!祝你女女快高長大!!^^

匿名 說...

小盈妹妹的食量都唔錯喎, 有足夠的能量, 先可以學事物, 學的快D架. 我的小豬, 早期係母乳餵哺的, 都唔知佢食幾多. 再到後期, 食返奶粉, 先知佢食得唔多, ALWAYS 係食 6安, 有時仲食唔到.
粥, 小豬就唔多食既, 我地整左幾次, 有稀, 亦都有杰的, 都麻麻地, 原來, 佢LIKE 爛食飯仔, 不過, 整得好爛, 後來, 都跟我地食得硬身少少了.

Wheel 說...

豬師奶,

d粥水滾才落米, 煲到d米開始「林」, 再用個湯匙將d米壓碎, d粥就極綿, 小盈極喜歡食!

匿名 說...

嘩, 你的粥原來用呢個方法處理, 唔怪之得小盈妹妹咁喜歡啦.

阿爾伯特 說...

真是不簡單.....

匿名 說...

好爸爸!