2007年7月9日

一週年

麟記雜貨原來已經成立一週年,恭喜我自己(拍拍拍...),估不到一個一時興起的念頭可以維持咁耐,開頭見到大bear開blog我又趁熱鬧自己開檔,估不到現在我還勤力過他。

起初真係唔知寫什麼,現在進化成「小盈」和「股市」雙線行車。

前日和昨日離港到深圳上課和考試,小盈出世後第一次離開她這麼久,上課時真的有點掛念她,又怕她不再認得我... 昨晚回港已午夜,小盈已經睡了。今天一早起床,睇睇BB,頭幾秒鐘她好像無反應,幸好之後即刻笑了,還BaBaBa的叫,感謝天父,真開心...

5 則留言:

Unknown 說...

恭賀麟兄...祝麟兄繼續努力經營"麟記雜貨", 每年經營利潤反一反...

Wheel 說...

eric,

謝謝~

若缺齋老人 說...

有冇周年買一送一大優惠?

Wheel 說...

哈, 麟記雜貨的實際業務就係娛己娛人, 我會努力發掘多d生活趣事娛樂大家, 謝謝.

公屋仔學投資 說...

祝麟記雜貨同小盈一樣
健康成長 ^^