2007年6月15日

我不是銀行c9

現時街市氣氛真係熾熱,KW先生在祟拜時都要用喺錢莊睇「豬肉」同「魚毛」市價的c9諷刺和比喻「專心」…

麟記以養魚為興趣,日常也要接觸「豬肉」同「魚毛」,眼見圈中人對養魚似有有眨意,認為養魚非圈中人的適當活動,因此麟記以此私人角落,表達一下心聲:

以我到目前為止的經驗,投資「養魚」事業, 除了可以幫補一下買奶粉錢之外, 還令我慢慢認識到不同類型的「魚」是怎樣成長,怎樣繁殖,亦令我更加關心時局,國家和經濟的變化,此亦為樂趣之一也。

而且,將來魚毛生魚仔,魚仔生魚毛,生生不息,亦可以幫助麟記供完層樓和予小盈多一點使用費。

這些事情,單係聽收音機和睇電視果d豬肉佬同賣菜佬「分析」和問人攞「冧巴」是學不到的,學唔到嘢之餘,十年後又係一場空。

暫時,只會養殖自己有把握的魚類。

街坊Forever, Albert同Cory教曉我怎樣研究「保險」類魚,儘管名師林森池先生點出了2628號魚檔賣好魚,我都會花一點時間睇清楚d條魚的體質才決定是否放入魚缸中飼養,況且今年還有機會有大減價。

另一方面,同KW先生講果種「專心」,麟記還差很遠,講得好聽一點,「有很大改善空間」,此blog目標為記錄一d令麟記有興趣的事情,一刻間的感想,電光火石瞬間的思潮起伏…當然,部落只能代表生活中的一鱗半爪,文章也未必人人啱睇啱聽,但作為一個自嘲和供個人發up風的平台已滿足矣。

4 則留言:

Unknown 說...

其實咩類型既 "千里魚" 先至係 wheel 兄既口味?

Wheel 說...

所謂千里魚, 街市已經有一個標準, 蒲開街市之街坊早已心中有數, 不贅

奈何人心中有貪念, 博打針魚毛成為萬里魚, 終人財兩失

心平氣和, 待機行事, 方為釣魚飼養之王道也

變幻原是永恒 說...

^_^ 呢篇寫的好好丫.

阿爾伯特 說...

千里龍 --> 水塘如何困住蛟龍??