2006年10月21日

保險agent賣基金

最近個保險agent找我,一方面要找數,另一方面他亦以其sales的本能,建議我買基金(主要係以投資相連保險形式)。

究竟買基金好唔好?針無兩頭利,有辣有唔辣,以下係小小個人經驗:

好處:
1. 方便以成本平均法(dollar average)投資(理解為較低風險),即每月以固定金額買不同數量的基金單位,通常呢d計劃年期越長費用比例越低,如果投資合約期較長(e.g.>20年),成本比例大致可能接受。
2. 可以間接買到外國公司的股票,因為有d較冷門的外國股票,連美國預托證券計劃都買唔到。

壞處:
1. 以一筆過形式投資就唔好加入呢d計劃;基金入場費5%(折扣後仍要3-4%),制唔過。

股票基金年費通常1.5-2%,究竟對利潤有什麼影響?

本金:$100,000
年期:20年
每年利潤回報:10%

股票scenario:
$100,000 x 1.1^20 = $672,749

基金scenario(基金年費1.5%):
$100,000 x 1.085^20 = $511,204

difference:$161,545

所以,唔好睇少果1.5%年費

沒有留言: