2009年3月19日

Very Disappointed

盈盈今日去見學校,非常失望! 表現好差! 太怕羞了! 喺屋企好多嘢都識講,但一見陌生人就一粒聲都唔出,唔識對答,身為父母,你話我們有沒有教她? 當然有! 但她有她的一套! 迫又迫過,勸又勸過... 她在人地面前的表現,好似我地唔識教女咁...但我見一d唔理仔女的父母,佢地d仔女反而好醒,越來越替盈盈將來擔心,會唔會唔夠人爭?

********

4月13日後記:收到結果,入了waiting list... 細心想想,每個小朋友都有他自己的「時間表」。

2009年3月10日

歌唱表演 - 演後篇

一如所料,盈盈在台上只有企的份兒。我們坐得較後,盈盈只係不斷在台上望望望,看來想找我們,我們曾經向她揮手,可是她看不到。幸好,盈盈沒有哭或扭計...唱第二次時還肯和同學們手拖手圍圈,不過個頭仍然係擰轉搵我們!

表演後回觀眾席,有一個同學向盈盈打招呼,我們問她盈盈在學校乖唔乖,她說盈盈最鍾意「食玩具」! 原來如此...

點都好,第一次登台,美好的回憶...

********

有關幼稚園方面,之前報了一間半山區所謂名女校,收到面試信,竟然係星期四interview! 看來該學校為設立hurdle,無所不用其極...

我們預計的hurdle...
阿媽要返工,不在家照顧女兒,out!
爸爸不和媽媽一同來面試,out!
行路上來,唔係揸車,out!
...,out!

用linux的好處

1. 上網唔怕中木馬。
2. 以最經濟的方法做file backup,由於同一部pc可以同時安裝windows和linux,可以把file(例如bb的相片和video)的backup副本放在linux系統中,就算windows果邊中毒,linux那邊都唔會中毒(incompatible的好處),linux仍可正常使用及boot機,可以recover番d file。當然hardware問題另作別論。