2009年2月20日

歌唱表演

盈盈所讀的幼兒園即將參與歌唱比賽,以她今天仍是牙牙學語的情況,當然不能比賽。然而,仍可以登台表演...

表演歌曲是家傳戶曉的「小小姑娘」:

小小姑娘 清早起床 提著花籃上市場 穿過大街
走進小巷 賣花賣花聲聲唱 花兒真美 花兒真香
沒有人買怎麼樣 滿滿花籃 空空小囊 怎樣回家見爹娘

(重唱)

仔細睇睇歌詞,可以理解為稱許小女孩要出街賣花幫補家用非常孝順;又可以理解為描寫童工狀況的問題;「怎樣回家見爹娘」什至可能暗示家人虐待兒童的問題...估不到一首短短的童謠可以有咁多想像的空間。不過唱歌的小朋友們應該不會正在面對這些問題吧,因為他們仍可以讀沒有學劵資助的N1幼兒班。

2009年2月9日

瑣事兩則

早前,於大家樂吃午飯,吃完飯,喝奶茶。忽然,一位操內地口音的女士對我說:「蝕哂未呀」。嘩! 香港現時好多人都正在「蝕」,但我唔使你呢位大姐特別提示噃。但立即再想一想,佢係咪其實想講「食哂未呀」? OK,我可以接受別人鄉音未改,但我只係剛食完飯,連嘢都未飲完,點都唔算係霸住個位啦。唔該佢唔好咁心急趕我走。我覺得呢d人好冇禮貌,我是不會理會她的。

********

又早前,在街上,見到一位「潮媽」,大叫:「BB呀BB,唔好週圍走呀!」。回到一看,見到她的「BB」原來是一位已經6、7歲的男孩(「潮童」)!

Oh! 「BB」呢個字,我只可以接受形容1歲以下的初生幼兒,自從盈盈1歲以後,我便稱呼她為「盈盈」或全名。聽到有d阿媽叫6、7歲的兒子做「BB」,實在令人打冷震!

或者果位媽媽覺得很親切及有趣,但我這個路人甲卻覺得這樣只會令人覺得兩母子都不成熟而且智慧有限!

2009年2月6日

又10k



跑開有癮,今年繼續跑,今年練習比去年多,但其實都係少,一月才正式開始練(唉...),仲隔了一個農曆新年。沒有什麼大目標,只係希望比去年跑得快,快少少都好。以現在狀態,不可能一小時內完成,70-75分鐘已經好好了。

********

跑完了,開始六公里都可以維持7分鐘一公里,70 – 75分鐘的目標也許可以達到,心情輕鬆,身體運轉暢順。可是到了四公里checkpoint之後,開始想找洗手間,但見到洗手間長長的人龍,只有忍著…然而到了六公里checkpoint之後,不可能再忍了,排隊排了5 – 6分鐘,期間吹了一會涼風… 到再次起跑,發覺整副引擎再不能全速起動,很難跑起,最終成績(扣除那排隊的5分鐘)比去年還差一點點,唉~

今年練習得多了,但跑之前一天有少許著涼,喉嚨痛,比賽之前渴多了一點冷水,可能這是原因吧… 反而比賽完成之後出了一身大汗,身體沒有再不適(可能d汗將病帶離了身體),所以有云運動對身體好是有根據的,點都好,要將跑步當成一個習慣,身體才會好。吸收了今年經驗,明年一定繼續參加。

2009年2月4日

私人網誌?

近日一d睇開的blog,變了所謂「私人網誌」。

有個投資網誌,個網主睇落幾好人,又有東氏老人家的文章,但其後變了「私人網誌」,我曾經查詢如何加入,但答覆竟然係要附上真實姓名(呢個都可以俾)、年齡(有何關係? 18歲以下唔俾睇? 65歲以上有半價?)、職業(同睇blog有何關係? 無業人士唔俾睇?)、電話號碼(oh no! 我唔想再收多d叫人借錢的電話)、email address...

嘩大佬,呢d係個人資料,係私隱,點可以隨便俾人知?

我都有私人日記,但我唔會叫人來睇。

如果真係私人的東西,唔該收埋喺自己個夾萬度再加多兩三把鎖,唔好好似果d yahoo牌紙箱放喺街邊然後貼張紙在上面話「係呀我有嘢睇但唔俾你睇哈哈哈」...