2008年9月27日

Linux用GPRS上網

Distro: Xubuntu 8.04 & 7.10
Mobile phone model: Nokia 6120c (其他使用s60的手機都應該可行)

開terminal...

檢查USB detection:-
$ lsusb

.
.
.

檢查USB設定並寫入WVDial:-
$ sudo wvdialconf

.
.
.

編輯.conf file:-
$ sudo nano /etc/wvdial.conf


[Dialer Defaults]
Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
Init3 = AT+CGDCONT=1,"IP","peoples.net"
Modem Type = USB Modem
Baud = 460800
New PPPD = yes
Modem = /dev/ttyACM0
ISDN = 0
Phone = *99#
Password = guest
Username = guest


然後ctrl+o再ctrl+x離開editor...

我用Peoples果個98蚊無限GPRS plan,所以APN設定為"peoples.net";Phone = *99#;Password和Username定為什麼都可以。其他台的APN、Phone、Password和Username請自行向電訊公司
查詢。

設定完成。

要上網,在terminal...

$ wvdial


之後可以用任何browser上網。

要停,在terminal按ctrl+c斷線。

香港不是到處有wifi hotspot,而3G數據服務費用仍貴,用GPRS搭長途車時上網瀏覽,速度ok,不失為一個選擇。

2008年9月15日

返學兩星期

盈盈在學校做的第一件「作品」,不過只有手指模是她自己印的...

大神燈

我識得有盞大神燈,舊年十月佢猛咁叫佢d家人入貨買股,今日佢叫人放哂佢,睇吓今次靈唔靈...

2008年9月13日

Xbuntu top & bottom menu bar 不見了

試過改top menu bar設定改到連2條bar都不見了,只剩下空空的桌面...

可以於terminal打:

xfce4-panel&

exit

回復原狀。

2008年9月7日

轉os

早前,部PC個Windows XP越來越唔掂,不論用IE Explorer或Firefox,使用大約15分鐘就會出error跳出program,嚴重影響上網和寫blog。

本來有意重裝XP,但無意中發現原來現在Linux的桌面已經發展到比得上XP,什至比XP更聰明。最重要係比XP穩定。

於是download了Linux Ubuntu安裝,現時使用了幾天,感覺十分良好。

Firefox 3.0亦有Linux版本,所以上網完全沒有問題,亦可以登入網上銀行的服務。OpenOffice與MS Office的兼容度也頗高。亦有大量opensource的免費software用。

現正學習使用Linux的file system,與windows system分別頗大。

2008年9月4日

返學一星期

盈盈返學已經一個星期。

看來開始習慣每天上學的生活,雖然路途較遙遠,但因為有小巴乘,盈盈都接受(搭小巴有風景睇,地鐵沒有)。

食嘢方面,完全沒有問題,其他小朋友食3粒提子,盈盈食14粒!(問老師拿4次每次3粒,再攞埋隔離同學剩低果2粒!)

其他小朋友食1碗飯,盈盈食4碗!

全因為她15個月時自行戒奶,令她而家咁好胃口。

暫時由親友陪上午,下午午睡時離開,到4時才帶她走。

下星期開始,試吓在盈盈視程下離開學校,希望她不要喊咁耐(嗚~),同埋老師可以配合,快d氹好盈盈,等她懂得享受群體生活。

話時話,返了一星期學,個人好像醒目了一點,講多了話,又無咁怕羞,哈!

********

P.S. This is the first blog to be prepared by Linux (xubuntu)